Skip to content

NYX jumbo eye pencils

september 12, 2009

DSCF2241Een tijdje geleden bestelde ik deze 2 jumbo eye pencils bij Nonpareilboutique, want ik was super benieuwd of zoiets handig is in gebruik. De kleuren die ik genomen zijn, zijn ‘Baby blue’, en ‘Milk’.
Nu heb ik ze dus alweer een tijdje, en ik wilde jullie graag vertellen hoe fijn dit product werkt!
Er komt super veel kleur af, aanbrengen gaat heel gemakkelijk, en je kan ze zelfs als eyeliner gebruiken als je wilt (en een beetje je best doet. ;-)).
Het enige nadeel is dat ze een beetje vettig zijn, en daarom niet super lang blijven zitten, maar dat is nou eenmaal een eigenschap van cream eyeshadow.
Swatches heb ik niet gemaakt, want die kan je volop op internet vinden. (bijv. hier) Bij Nonpareilboutique kan je uit 24 super leuke kleurtjes kiezen, en dat is echt aan te raden! Ik heb alweer 3 nieuwe kleurtjes op mijn wishlist staan. =D

4 reacties leave one →
  1. ellen permalink
    september 14, 2009 14:32

    hoeveel kosten ze?
    ze zien er wel nice uit!!!

    • Milou (Cherise) permalink
      september 14, 2009 21:13

      Dat ligt eraan waar je ze koopt! Op Boozyshop zijn ze vanuit Nederland het voordeligst: €3,19 (en nog wat verzendkosten). Maar als je van plan bent veel te bestellen kan je ze beter op eBay of Nonpareilboutique kopen, dan zijn de producten goedkoper alleen komen er veel verzendkosten bij.

  2. september 14, 2009 19:37

    Als oogschaduw gebruik ik ze eigenljk nooit, alleen als basis voor onder een oogschaduw (echt perfection gewoon) of op mijn waterline

    • Milou (Cherise) permalink
      september 14, 2009 21:15

      Voor die 2 dingen vind ik ze ook fijn inderdaad! Ze zijn gewoon super handig, ik wil snel meer kleurtjes. :)

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

