Skip to content

Hello world!

augustus 20, 2009

Dan verklaar ik deze blog…

Voor geopend! Jihoe! Hji staat online. Na een tijdje twijfelen of het een blog of een site ging worden, heb ik hiervoor gekozen.
Welkom op www.cherise.tk. Op deze site schrijf ik over onderwerpen als make-up en verzorging.
Zo laat ik bijvoorbeeld swatches zien van mijn nieuwste aankopen en vertel ik wat ik er van vind. Of het waard is wat je er voor betaald!
Ik heb zelf niet heel veel met mode maar ik vind accessoires wel onwijs leuk. Tasjes, kettinkjes, oorbellen, armbandjes, noem maar op.
Én hoe je ze zelf kan maken :-) 

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor het feit dat het nu nog een beetje leegjes is.. En misschien zou je een berichtje willen achter laten met alle ”ups and downs”.
Oftewel wat je van mijn website vind.

Veel plezier!

No comments yet

Geef een reactie

