Skip to content

Bourjois bronzing powder

augustus 21, 2009

Toen ik laatst een goed naar mijn make-up collectie aan het kijken was, kwam ik een paar dingen tegen die ik eigenlijk wel heel erg miste. Onderandere bronzing powder. Vandaar dat ik een tijdje aan het oriënteren ben geweest over wat voor soorten je allemaal hebt, en wat bij mij zou passen. Ik had in winkels heel veel verschillende gezien, maar niks wat er echt uitsprong ofzo.
Maar toen ik een tijdje geleden in winkelcentrum La Fayette was in Parijs, veranderde dat!

DSCF2078DSCF2079

De verpakking lijkt op een boek. Beautybook staat er ook op de voorkant. Daarom pakte ik het in eerste instantie. Maar het bleek geen boek te zijn, maar een pakketje met producten erin die bij elkaar passen en die samen een speciale prijs hebben.

Mijn beautybook bestaat uit een bronzing powder en een heerlijk zachte kabuki brush. Beide los verkrijgbaar, maar als set werden ze ongeveer 10 euro goedkoper.

Dit is de bronzer die erin zit. Het lijkt alsof het vier blokjes chocola zijn, en zo ruikt het ook! Heerlijk! Er komt lekker veel kleur af, en er zitten best wel grote gouden glitters in.

DSCF2080 DSCF2081

Hier is een swatch van mijn nieuwe bronzer. Het was moeilijk de kleur goed op de foto te zetten, maar zo krijgen jullie een beetje een idee.

DSCF2085

2 reacties leave one →
  1. augustus 24, 2009 15:19

    ziet er lekker uit :p

  2. Lisa permalink
    augustus 25, 2009 10:14

    Hebben! :O

Geef een reactie

