Skip to content

Nieuwe aankoopjes

augustus 22, 2009

DSCF2088

Gister ging ik even naar de stad en ik kwam met een paar leuke dingetjes thuis!

Bij de DA was 20% korting op alles (omdat het een nieuwe winkel was), en daar maakte ik gebruik van door eens een gezichtsscrub uit te proberen. Normaal scrub ik mijn benen wel, maar voor m’n gezicht had ik nog nooit iets gekocht. Ik heb hem al uitgeprobeerd en ik vind hem heel fijn! Ik heb niet zoveel om het mee te vergelijken natuurlijk, maar m’n gezicht werd iniedergeval heel glad.

Omdat mijn oude foundation praktisch op is, moest ik maar eens een nieuwe. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de foundation die ik het liefst gebruik is toch de Maybelline matte mouse foundation. Toch wilde ik eerst weer iets anders proberen.🙂 Ik ben gegaan voor de Maxfactor Lasting Performance foundation (14,50 euro), en hij bevalt heel goed! Het is wel even wennen dat hij vloeibaar is.

Verder wilde ik eens een foundation basis en een eyeshadow basis uitproberen. Als ik een type product koop wat ik nog nooit gehad heb, ga ik altijd voor een goedkoop merk. Deze eyeshadow en foundation basis waren beiden onder de 4 euro bij de hema. Hoe de foundation basis me bevalt weet ik nog niet, maar de eyeshadow basis heb ik vandaag getest. 1 oog met basis, 1 oog zonder. Aan het eind van de dag was de kleur van het oog mét de basis nog precies hetzelfde als die ochtend. Terwijl je bij het andere oog bijna geen kleur meer zag. Duidelijk dus.🙂

Verder had ik nog een goedkope blending eyeshadow brush gekocht bij de Trekpleister, maar die was niet interessant genoeg om te laten zien.. Ik ga wel een artikel maken over brushes als ik mijn bestelling binnen heb.

No comments yet

Geef een reactie

