Skip to content

Haardonut

augustus 24, 2009

DSCF2109

Dit is hem, mijn haardonut! Gekocht bij de Claires hoogstens een maand geleden, voor een paar euro, en ik vind hem leuk! Met deze haardonut kan je heel makkelijk en snel een kapsel maken die er toch wel uitziet alsof je er energie in gestoken hebt. Je hebt ze bij de Claires in 3 kleuren en 2 groottes, dus voor iedereen is er een geschikte haardonut.

DSCF2108Ik heb even snel een voorbeeld gemaakt van hoe het er ongeveer uitziet. Ik heb het niet super netjes gedaan (je ziet nog een stukje donut), maar om even een idee te krijgen.

Hoe te doen?

1. Doe je haar in een staart en steek je donut erdoorheen.
2. Ga met je hoofd naar voren hangen en sla je haar zegmaar om de donut heen.
3. Vervolgens doe je hier weer een staartje omheen zodat je haar blijft zitten.
4. Nu kan je met speldjes het haar wat eruitsteekt vastzetten. Ook kan je in deze stap kijken of de donut overal goed bedekt is met haar.
5. Ja, dat was het eigenlijk wel. Je kunt de donut zo strak of nonchalant maken als je zelf wilt. Ikzelf vind de donut het mooist voor een gelegenheid waar je er een beetje netjes uit hoort te zien. Een gala ofzo.

Succes!

2 reacties leave one →
  1. Lisa permalink
    augustus 24, 2009 19:28

    Het is idd. wel netjes! Ook wel leuk voor kerst.

  2. augustus 24, 2009 22:26

    Daarom ziet mijn opsteekkapsel er noioit uit zoal op de foto’s🙂 ik dacht dat ik uiterst dun haar had maar blijkbaar kis er gewoon ‘bedrog’ int spel😀 goeie truc

Geef een reactie

