Skip to content

Kleine lipstickies

augustus 24, 2009

Een hele poos geleden kreeg ik van mijn nicht zes kleine lipstickjes die ze bij een aankoop had gekregen. (Sorry ik heb géén idee waar je ze kan krijgen. Ze zijn overigens van Yves Rocher) Je kan ze zelf op de foto hieronder bekijken maar ik zal toch nog even de kleuren beschrijven. Van links naar rechts.

De eerste is een donkerroze kleur die mij een beetje aan kersen doet denken.
De tweede is een roodbruine kleur die toch meer neigt naar bruin. De derde lipstick is een beetje een nude kleur, bij de swatch op m’n hand zie je deze kleur ook bijna niet.
Als vierde hebben we een pittig rode lipstick, die op mijn hand een beetje oranje werd.
De vijfde is écht zo’n candy roze kleur. Zo’n barbie kleur🙂
Als laatste zie je een parelmoer rozige kleur. Beetje een rare kleur roze/grijs/lichtpaars.
Ikzelf vind denk ik de nude en de ‘’barbie’’ kleur het mooist.

lipsticks

Zoals ik al zei het zijn hele kleine lipstickjes. Ongeveer de helft van je wijsvinger.
Wat ik jammer vind is dat er in elke stick glittertjes zitten. Dan is het allemaal meteen zo shiny en dat vind ik soms gewoon wat ‘’too much’’.

Ik vond het wel even leuk om te laten zien. Sorry, ik kan je dus niet zeggen hoe je er aan kunt komen. Ik denk trouwens niet dat ik ze zelf zou kopen als ik ze in de winkel zag liggen. Ook niet in ‘’normaal’’ formaat. 

Welke kleur vinden jullie eigenlijk het mooist?

2 reacties leave one →
  1. augustus 31, 2009 18:53

    ik denk dat ze van Yves ROcher zijn😀 Leuke site😀

  2. Milou (Cherise) permalink
    augustus 31, 2009 21:42

    Dankjewel voor het compliment!🙂
    En je hebt gelijk ook! Met hele ienie mienie letters heb ik er Yves Rocher op ontdekt! Meteen even veranderen😉

Geef een reactie

