Skip to content

Coastal Scents bestelling binnen!

augustus 25, 2009

Ik was eigenlijk van plan vandaag over de Gosh mascara’s te schrijven die je vandaag gratis kon inruilen voor een oude mascara, maar toen ik om 12 uur bij de Kruitvat kwam, waren ze allemaal al weg! Jammer, jammer. Maar gelukkig stond er toen ik thuis kwam een pakketje op mij te wachten, van Coastal Scents!

DSCF2112

Dit zat erin: het 88 Color Eye Shadow Pallette, Strut on Nude lipgloss, een Eye Shadow sample en een schattig klein roze tasje.

DSCF2116DSCF2120
Dit is de lipgloss. Met kwastje om het aan te brengen, wat ik altijd wel fijn vind. Het is een mooi nude kleurtje, precies als ik verwacht had.🙂 Hij kostte $2,95.

DSCF2122
De sample. Ik vind hem heel erg mooi. De kleur is precies als in het potje.

DSCF2123
Het pallet! Ik vind hem super. Er zit heel veel pigment in, waardoor je prachtige looks kan maken. Ik zal snel een paar van mijn uitprobeersels posten. Hij kostte maar $18,95.

Ik ben echt heel blij met mijn bestelling. Er zijn nog een paar dingen op de site die me leuk lijken, dus misschien dat ik in de toekomst nog wel een keertje bestel. Maar met dit pallet kan ik iniedergeval wel eventjes vooruit.😉

6 reacties leave one →
  1. augustus 31, 2009 18:49

    ohh dat nude glossje vind ik het einde😮 als je hem ooit niet meer wil.. hahaha

    • Milou (Cherise) permalink
      september 18, 2009 19:27

      Haha, helaas. Ik vind ‘m zelf ook errrrug fijn🙂

  2. november 1, 2009 22:15

    leuke aankopen

  3. Louise Visser permalink
    november 26, 2009 23:13

    Hee, echt gaaf zeg.
    Wou iets bestellen op marktplaats, maar volgensmij was dat palet nep, omdat er geen COASTAL SCENTS op staat..
    Maar ik vraag me af hoe jij hebt betaald op de coastal scents website?
    Met paypal? of creditcard ofzo?

    Zou je plz wat willen laten horen?

    Alvast bedanktt!!
    x

    • Milou (Cherise) permalink
      november 28, 2009 19:26

      Nou, een pallet zonder het ”Coastal Scents” plaatje er op is niet per definitie nep.
      Coastal Scents besteld ze ergens uit China (ergens die richting) en ”drukt” hun logo er op.
      Maar meestal kan je ze zelfs nog wel goedkoper krijgen op bijvoorbeeld eBay of Marktplaats.
      Let op: Het kán natuurlijk altijd wel dat je een nepper te pakken hebt, en als je bij Coastal Scents besteld weet je wel zeker dat het goed gepigmenteerd is. Dat verzeker ik je🙂
      Oja, ik had daar met paypal besteld! Succes🙂

Trackbacks

  1. Friday Eyeday « Cherise

Geef een reactie

