Skip to content

Review – Rimmel Glam’eyes Mascara

augustus 26, 2009

DSCF2147Dit is de mascara die ik voor jullie ging testen vandaag. Normaal kost hij €11,99, maar ik trof hem toevallig met 50% korting, dus ik kon hem niet laten liggen.😉

De verpakking
Hij ziet er best leuk uit, zwart met metallic roze, maar een beetje standaard. Als hij gewoon tussen de andere mascara’s zou liggen zou hij me niet opvallen. Wel vind ik het leuk dat de dop een soort ruitjesmotiefje heeft (op de foto niet goed te zien).

Het borsteltje
Waar ik totaal geen idee van had toen ik hem kocht, was dat deze mascara geen bosteltje heeft maar een kammetje. Nouja, kammetjes. Er  zitten 4 ‘kanten’ aan het borsteltje, met aan elke kant 3 borsteltjes heel dicht bij elkaar. Wat me verder opviel was dat de borstel heel buigzaam is. Ben benieuwd wat of je daar iets aan hebt..

Werkt het?
Ik moet zeggen dat het de beste mascara met kammetjes die is die ik ooit heb gehad. Het voordeel van een kammetje is wel dat je wimpers goed gesepareerd worden, het nadeel is dat er niet zoveel volume uitkomt. Dat was dan ook wat ik nogal mistte bij deze mascara.

Eindoordeel
Als je er zo naturel mogelijk uit wilt zien, raad ik je deze mascara zeker aan. Zo niet, dan zou ik toch echt eentje met een gewoon borsteltje nemen..

DSCF2146  DSCF2144

2 reacties leave one →
  1. twinxxx permalink
    augustus 27, 2009 16:30

    Ik heb deze ook!🙂 ben er erg tevreden van! Overdag gebruik ik hem alleen, ’s avonds combineer ik hem met de Doll Eyes van Nyx🙂

    • Cherise25 permalink
      augustus 27, 2009 17:06

      Oeh, naar die NYX mascara was ik benieuwd. Welke heb je, die voor lange wimper, volume of waterproof?

Geef een reactie

