Skip to content

H&M Cosmetica

augustus 28, 2009

De shirtjes (en andere kledingstukken) van de grote modeketen H&M kennen we allemaal wel. Maar wat we misschien niet allemaal kennen zijn de cosmetica producten van de H&M.
Overigens heeft niet elk filiaal heeft een cosmetica afdeling. Voor degene die de cosmetica van de H&M niet kennen, en voor ieder ander die het leuk vind dit artikeltje te lezen geef ik hier een review van drie H&M cosmetica producten.

H&M Bodybutter (Glamorous Night) 

bodybutter
De geur van deze bodybutter, genaamd ‘’Glamorous night’’ is nogal zoet! Ik kan het aan niets zoet-geurends koppelen maar de geur is zoet. Even over het feit dat dit product bodybutter word genoemd, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dat het product zelf veel te waterig is voor bodybutter. Meer zoals een lotion. Enfin, het smeert wel lekker uit en voelt ook wel fris maar het is toch wel een beetje plakkerig. Deze ‘’bodybutter’’ (ahum) kostte geloof ik 2,90 of 3,90. En tja, hij kan er wel mee door!😉

H&M Oogschaduw palletje (Sunshine)

hoi
Dit oogschaduw palletje had ik in de korting gekocht voor 1,90! Deze heet overigens ‘’Sunshine’’. De kleuren zoals je ze in de verpakking ziet gaan van wit naar licht beige en behalve de eerste hebben ze allemaal glittertjes. Bij gebruik lijken de vier kleuren jammer genoeg akelig veel op elkaar. En bijster veel pigment komt helaas ook niet vanaf. Nouja, het kostte ook praktisch niets. Ik denk alleen dat ik niet zo snel weer oogschadw van de H&M zal kopen.


H&M Nagellak

De nagellak van H&M heeft zijn voordelen en nadelen. Ik heb 3 kleurtjes, 2 nude, en een donker paarse. De laatste is mijn favoriet. Het fijne aan de nagellak is dat het lekker uitsmeert, en je ook niet heel veel laagjes nodig hebt voor het dekt. Het minder fijne aspect is dat het er toch wel snel afgaat, dat is dan weer jammer…

Wat zijn jullie ervaringen?

7 reacties leave one →
  1. twinxxx permalink
    augustus 29, 2009 19:52

    Ik heb enkel oogschaduw van H&M en vind hem verschrikkelijk😛 Het is een palletje van 4 verschillende kleuren die echt niet op elkaar lijken met glitters. Er zitten echter zoveel gliiters op dat de kleur en gewoon niet afkomt😛 enkel glitter😀 baah!

  2. Cherise25 permalink
    augustus 30, 2009 19:20

    Haha, ben het helemaal met je eens!🙂

  3. augustus 30, 2009 21:42

    De oogschaduwen en de nagellak vind k enorm crappy, de body butters zijn lekker maar vettig, ik gebruik ze als mijn huid heel droog is en de oogpotloden zijn ok voor smokey effect, je kan ze lekker smudgen maar niet ok voor gewoon contouring want dan krijg je panda ogen, geef mij voor dat geld dan maar Essence of Catrice

  4. Cherise25 permalink
    augustus 31, 2009 15:51

    Haha, panda ogen🙂
    De bodybutter kan er inderdaad nog wel mee door, maar ik vond ‘m toch wel een beetje waterig!
    Iemand ook de blushes/foundations geprobeerd?

  5. Milou (Cherise) permalink
    augustus 31, 2009 15:59

    Overigens zijn alle comments onder de naam Cherise25 ook door mij geplaatst🙂

  6. september 12, 2009 13:36

    ik heb ook een oogschaduw palletje van h&m in het roze alleen was die van mij wel wat duurder dan 1,90 :s
    verder vind ik hem wel oke, het geeft niet super veel pigment maar het kan er wel mee door als een soort van basis

    • Milou (Cherise) permalink
      september 12, 2009 19:24

      Die van mij was ook flink afgeprijsd hoor.😉

Geef een reactie

