Skip to content

I’ve been tagged! – What’s in my bag

september 2, 2009

Eergister werd ik getagged voor Katia van Twinxxx, dus vandaar dat ik vandaag een artikeltje maak over de spulletjes die ik afgelopen weekend in mijn tas had toen ik ging shoppen in een stad ver weg! Toevallig had ik namelijk de helft nog niet uitgepakt *oeps..*, en de andere helft heb ik er weer ff bijgepakt.🙂 Let alsjeblieft niet teveel op het vieze tapijt trouwens.

DSCF2236

Dit is een van mijn favoriete tassen. Ik vind dat deze tas een fijn formaat heeft en ik hou wel van de combinatie roze en zwart de laatste tijd.🙂

DSCF2239

Dit is een soort groepsfoto. Valt nog best wel mee hè.😉

DSCF2237
Hier zie je de verzorging/make-up die ik bijna elke dag bij me heb.
– Een nagelvijl
– Ontsmettende handgel (die een beetje oud is)
– The body shop Musk deodorant
– Yes to carrots lip butter Mango
– Roze lipgloss van de Kruitvat
– Catrice mineral powder (nogal kapot..) + kabuki van Essence

DSCF2238
En dit zijn voor mij toch echt wel de belangrijkste dingen. Agenda, etui en portemonnee.

Ik heb vast een aantal dingen vergeten, maar zo hebben jullie een beetje een idee.🙂 En nu moet ik natuurlijk ook een paar andere mensen taggen hè… Nouja, aangezien ik nog niet bepaald lang in de beautyblog wereld zit en nog niet zoveel andere beautyblogs ken, neem ik er eentje. Maaike van Honestbeauty!🙂

2 reacties leave one →
  1. september 3, 2009 12:14

    Wat leuk dat je aan mij dacht!

    Ga er deze week nog een post over maken🙂

  2. september 5, 2009 15:38

    Dit vind ik altijd leuk om te zien, wat andere allemaal mee slepen!!

    Groetjes Dandelion

Geef een reactie

