Skip to content

I wanna be a Rockstar! – Lush #1

september 3, 2009

Lalala…LUSH! Lekker Ultra Super Heerlijk, oké ik maak weer eens rare grapjes😛
Maar waar ik het over wilde hebben in dit artikeltje is Rockstar!
Nee, ik speel geen drums of gitaar. Nee, ik heb geen platencontract gescoord.
Ik bedoel namelijk Rockstar, een zeepje van Lush

Wat is Lush? Even een korte intro, Lush is een heerlijke winkel vol met zeepjes en ”shampoo bars” (shampoo in vaste vorm, dus als een blokje zeep) en allemaal met natuurlijke ingrediënten en lekkere geurtjes en milieu vriendelijk!
In Nederland hebben we zo’n 5 Lush winkels geloof ik. Onder andere in Amsterdam en Den Haag.

soap2

Nou, zoals ik al had verteld bij mijn ”What’s in my bag” artikel, ben ik laatst wezen shoppen, en dus ook langs de Lush winkel geweest.
Geloof me, op het moment dat je binnen komt word je verleid door de meest aparte geurtjes.

Na veel ruiken en bekijken (ik moet bekennen dat er een paar producten waren die ik ietsje minder vond) heb ik een paar zeepjes gekocht (en ik kreeg ook allemaal leuke samples en mini’s, maar daar horen jullie later over!) En nu schrijf ik over Rockstar🙂

Rockstar is een schattig roze zeepje met een zoete geur. Ik had gelezen dat er onder andere aardbei en vanille in zat, maar dat herken ik er eerlijk gezegd niet echt in terug. Maar de zoete geur was zeker wel aanwezig. Het klinkt misschien gek maar het doet mij aan roze aardbeien kauwgom of yoghi denken, haha!
Maar wel lekker hoor😉

Wat trouwens erg fijn is bij Lush is dat ze een stukje voor je op maat snijden (ze halen dan een stukje zeep, zo veel als jij wilt, van een groot blok af. Die blokken zijn heel mooi om te zien want sommige zien er uit als taartjes, hmmm!) En in de winkel demonstreren ze ook graag producten bij je.
Zo werden mijn handen fijn gescrubt!

Het zeepje Rockstar kost overigens 4.80 per 100 g en er zit overigens géén aardbei in! (Maar toch ruikt het er wel een beetje naar… Een béétje maar!)
Zoals ik al zei de geur is echt zoet, nee, serieus, even luisteren, ÉCHT zoet!

In ieder geval, de beste manier is om je te wassen met zo’n puff, je weet wel zo’n ronde bolle spons. Je maakt je ”puff” nat en wrijft er mee tegen je zeepje.
Zorg dat je ’t zeepje eerst droog maakt voordat je hem terug legt anders heb je kans dat het gaat schimmelen.
En doe je zeepje(s) niet onder de kraan want dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling🙂

Als laatste tip wil ik je meegeven dat je zeepjes of bodybutters van Lush het beste in bakpapier kan bewaren. Het wil nog wel eens smelten!

Binnekort meer over mijn andere Lush producten, en mijn gratis samples!

Hebben jullie ook producten van Lush? Hoe bevallen die?

Foto: http://www.dls-eikaiwa.com/

4 reacties leave one →
  1. twinxxx permalink
    september 3, 2009 17:39

    Ik heb deze eens gekregen en ik was eerlijk gezegd niet meteen weg van de geur. Vond het té kauwgumachtig.. Maar ondertussen heb ik hem wel weten te appreciëren🙂 Hij is bijna op!😀

  2. september 3, 2009 18:20

    Jaaa heerlijk! Dat was mijn allereerste Lush-zeepje ooit. En ja, hij ruikt naar Bubblicious (of andere zoete kauwgom) maar ik vind hem nog steeds super. Heb hem nog nooit geprobeerd met een puff trouwens, misschien maar eens doen😉

    xoxo

  3. september 4, 2009 13:20

    Ik heb nog nooit iets gekocht bij Lush🙂 Ik vind de winkels stinken en mijn hobby is ‘zeep maken’😀 dus ga ik m’n plezier niet bederven door zeep te kopen🙂

    • Milou (Cherise) permalink
      september 4, 2009 21:13

      Haha, vooral blijven doen! Als je dat zelf kan is dat wel het beste en leukste idd.🙂

Geef een reactie

