Skip to content

Merk – Syoss

september 5, 2009

“Syoss biedt haarverzorgingsproducten van professionele kwaliteit, ontwikkeld samen met kappers.
De kwalitatief hoogwaardige formules geven een professioneel resultaat.
Voor schitterend haar, alsof u net terug komt van de kapper!”   (bron: Syoss.be)

Sinds kort verkopen ze dit merk bij de Trekpleister, en ik wilde het graag een keer proberen! Ze hebben diverse shampoo’s, conditioners en haarstylingsproducten, aangepast op verschillende haartypes. En daar komt nog eens bij dat alles maar €4,99 kost! Redelijk goedkoop voor wat ze allemaal beloven.

Ik heb de Volume shampoo en conditioner getest en hier is het resultaat:

DSCF2249Hoe ziet het eruit:
Redelijk. Opzich een stijlvolle, maar beetje sombere fles. Shampoo is zwart en conditioner is wit. Er zit wel super veel in!

De substantie:
De shampoo en conditioner ruiken beide wel lekker. Het doet me een beetje denken aan parfum. Met de substantie verder is niks mis.

Het resultaat:
Ik gebruik het product nu ongeveer een week, en ik ben tevreden! Ik vind hem niet zo fijn als de Yes to Carrots shampoo, maar die vind ik ook niet zo makkelijk te overtreffen.🙂 Mijn haar voelde iniedergeval wel lekker glad, en het leek dikker. En grappig genoeg vroeg iemand de dag nadag ik hem voor het eerst gebruikt had of ik naar de kapper was geweest haha. Toeval? Je weet maar nooit.😉 Iniedergeval is het voor de prijs een zeer fijn product die ik zeker aanraad!

One Comment leave one →
  1. september 5, 2009 15:49

    syoss shampoo is echt fijn ja!

Geef een reactie

