Skip to content

Wat ik vandaag ontving!

september 8, 2009

DSCF2255Ik ben héél erg blij, want ik kreeg vandaag een pakketje binnen waar ik al redelijk lang op aan het wachten was. Het was een pakketje van MakeupMasala, met 4 kwasten van E.L.F. en een oogschaduw.
Helaas zijn de foundationkwast en de oogschaduw voor een vriendin van me, ze zijn namelijk super!🙂
Iniedergeval, ik zal zo snel mogelijk een review plaatsen over m’n nieuwe producten.

Overigens is de webshop waar ik dit heb gekocht, MakeupMasala dus, best wel een fijne en goedkope webshop. Althans dat vind ik!
Het jammere is wel dat het verzenden nogal lang duurt. Reken maar op z’n minst 3 weken. De verzendkosten zijn op zich wel weer oké. Ik geloof dat het een beetje verschilt met wat je koopt. Bij mij was het zo’n 3,95 Amerikaanse dollars en dat deelde ik dan weer met die vriendin die dus mee bestelde🙂

Binnekort dus de reviews!

No comments yet

Geef een reactie

