Skip to content

Review: E.L.F. Cosmetics Eyeshadow en Eyeliner brush

september 10, 2009

DSCF2256Van de bestelling die ik binnen kreeg leek het me het handigst om eerst deze 2 kwasten te bespreken. Beide waren ze 1 dollar bij MakeupMasala. Super goedkoop, en ik had goede dingen gehoord over deze kwasten, dus ik was zeer benieuwd.
DSCF2257Als eerste de eyeliner brush. Om te vergelijken heb ik mijn huidige eyeliner brush ernaast gelegd. Eigenlijk een wenkbrouwbrush uit m’n wenkbrouwkit, maar goed. Die van E.L.F. is dus zeker 3 keer zo lang, en ook de kwast zelf is groter, en ook dikker.
Ik moet zeggen dat ik met dit product niet super tevreden ben. Misschien komt het omdat ik zo’n klein dingetje gewend ben, maar ik kan niet overweg met zo’n grote kwast voor eyeliner.. De streep wordt heel dik, en ik vind het moeilijk om hem mooi recht te krijgen.
Maar, dat kan dus wel aan mij liggen. Voor de rest is de kwaliteit van de kwast goed.

DSCF2259

De tweede is de normale Eyeshadowbrush. Deze is ook veel groter dan ik verwacht had. Bij deze kwast vond ik dat wel een stuk minder erg. Ik ben van plan hem te gebruiken voor oogschaduw aan te brengen in mijn crease.
Ik vind het jammer dat deze kwast zoveel haartjes verliest.
Mijn eindoordeel over deze kwast toch redelijk goed. Voor oogschaduw aanbrengen over je ooglid is hij super onhandig, maar in de crease is wel fijn. De borstel is heel zacht, wat natuurlijk goed is.

 

Volgende keer zal ik mijn Total Facebrush aan reviewen. Ik wou dat ik jullie de foundationbrush ook kon laten zien, maar helaas is die dus voor een vriendin. Nouja, misschien dat ik hem nog wel een keer kan lenen.🙂

No comments yet

Geef een reactie

