Skip to content

Friday Eye…shadow?

september 11, 2009

Hé allemaal,

zoals jullie wel hebben gezien is er vandaag geen ”Friday Eyeday”.
Sorry daarvoor! Ik voel me onwijs brak en ziek dus ik kon de puf niet opbrengen een ”Friday Eyeday” te maken.
Maar ik heb wel een review van mijn La Femme oogschaduw die ik laatst bij een bestelling binnen heb gekregen.
(Als je een stukje naar beneden scrollt kun je meer lezen over die bestelling🙂 )

Nou, bij deze dus de review!

La Femme Oogschaduw
Voor 2.50 dollar heb ik een tijdje terug bij MakeupMasala deze oogschaduw gekocht van La Femme. Ik had nog nooit van het merk gehoord maar de kleuren, een beetje nude/aarde tinten trokken mij wel. Zeker voor die prijs!

Alle kleurtjes zijn een beetje glitterig behalve de allerdonkerste kleur. Die is gewoon mat. 

Het onwijs grote nadeel is dat deze oogschaduw ontzettend, nee écht ontzettend kruimelt. Als je er met je kwastje overheen gaat vliegt het werkelijk waar alle kanten op. En nadeel nummer twee is dat er erg weinig kleur vanaf komt :-(  Vooral van de twee lichtse kleuren!
 
Ik had overigens een swatch gemaakt maar daar zag je de kleuren praktisch niet op dus vandaar dat ik die niet aan deze review toevoeg.

Nou om een lang verhaal kort te maken; ik raad je deze oogschaduw eigenlijk niet aan. Ik denk wel dat je de twee lichtste kleuren als een glitterige highlighter voor onder je wenkbrauw kan gebruiken. De twee donkerste zijn wel oké om een nude look net iets specialer te maken.

Ah, misschien nog één voordeel. Dit product is niet getest op dieren🙂

No comments yet

Geef een reactie

