Skip to content

Tutorial op Cherise!

september 13, 2009

Hey allemaal!

Ik wilde graag een foto of film tutorial maken voor een ooglook.
Nu heb ik jullie hulp nodig!

Willen jullie liever een foto óf filmtutorial zien?

En van welke look?  Een nude/basic school look zoals de naam al zegt, een nude look. Voor als je er verzorgt uit wilt zien maar dat je make-up niet al te veel op valt.
Of misschien mijn roze look die ik een tijdje terug liet zien? Als ik mij niet vergis staat deze look bij het artikel van mijn coastal scents pallet. Of zijn jullie meer benieuwd naar een donkerblauwe smokey eye?

Plaats een comment en laat het mij weten😉

One Comment leave one →
  1. september 15, 2009 11:06

    Nude & smokey voor mij🙂

Geef een reactie

