Skip to content

Queen Helene mint julep masque

september 14, 2009

Na het lezen van verschillende reviews (bijv. hier en hier) was ik echt super benieuwd naar dit gezichtsmasker! Vandaag ben ik een stuk of 5 afroshops bij mij in de buurt afgeweest om het te zoeken, maar helaas niks gevonden.😦
Dus nu heb ik hem maar op eBay gekocht! Wel ietsjes duurder dan hij in de winkel ligt waarschijnlijk (ik had hem voor ongeveer 11 euro incl.) maar ik ben benieuwd en ik kijk er naar uit om hem uit te proberen.

julepmask

(foto van ebay)

4 reacties leave one →
  1. september 15, 2009 20:19

    je zou eigenlijk bij cherryfizz.nl even moeten kijken of zoekfunctie gebruiken volgens mij kan zij er goedkoper aankomen

    • Milou (Cherise) permalink
      september 15, 2009 20:44

      Ik kon zo niks vinden op haar site! Maar misschien heeft zij ergens heel veel besteld ofzo, dan zou de prijs omlaag kunnen gaan.

  2. oktober 12, 2009 17:30

    Nope, ik heb hem gekocht bij mijn schoonvader in zijn toko😉

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 14, 2009 10:23

      Jammer!😛 Ik heb deze tube inmiddels nog steeds niet in huis. Via eBay is niet meer doorgegaan!

Geef een reactie

