Skip to content

Hema!

september 15, 2009

Vandaag besloot ik weer eens wat verzorgingsproducten van de Hema te proberen. Ik heb er opzich best wel slechte ervaringen mee, maar omdat het allemaal zo lekker goedkoop is kon ik het echt niet laten! In eerste instantie zag het er ook wel goed uit. Elk product hebben ze uitgebracht voor een aantal verschillende huidtypes, die allemaal een ander kleurtje hebben. Lekker overzichtelijk.🙂

DSCF2261
Deze 2 producten zijn het geworden: Cleansing Face Wipes en Face Mask voor een oily skin. En natuurlijk was ik weer zeer benieuwd! Ze kostten trouwens beiden 2,95 euro.

Cleansing Face Wipes

DSCF2263Eerst waren de reinigingsdoekjes aan de beurt. Toen ik het pakje openmaakte kwam er gelijk een zeer overheersende geur naar buiten waar ik niet zo positief over ben. Maar ik denk dat dat wel went, want verder zijn het erg fijne doekjes! Ze absorberen heel goed, je wordt er lekker schoon van.
Nadat ik m’n gezicht hiermee schoon had gemaakt, bleef er wel een vettig laagje achter. Maar toen ik deze eraf had gewast, voelde m’n gezicht zacht aan, alsof ik gewoon normale facewash had gebruikt.🙂

Cijfer: 7,5

Face mask

DSCF2262Het Face mask vind ik iets minder fijn. Volgens de verpakking hoort je gezicht er schoner en gladder van te gaan aanvoelen, maar mijn huid voelde erna juist een beetje ruw. Jammer!
Behalve het eindresultaat was ik wel tevreden. De geur is lekker fris, de kleur is lichtgroen (waardoor het echt zo’n lekkere, verzorgende uitstraling krijgt), en de structuur is prettig! Het is namelijk best wel dik spul, dat vind ik altijd wel fijn.
Maar ja, jammer dus dat het uiteindelijk toch minder goed bleek te werken toen ik verwachtte toen ik hem ophad.

Cijfer: 7 (als we erbij mogen rekenen dat hij maar 2,95 kost ;-))

2 reacties leave one →
  1. september 15, 2009 22:11

    over het masker ben ik zelf erg tevreden bij mij reinigt hij echt super😉

    ik houdt zelf niet zo van doekjes, heb altijd zon branderig gevoel na de tijd :s dus deze wil ik eigenlijk ook niet proberen maar als ze werken is het wel ideaal als facewash😉

    • Milou (Cherise) permalink
      september 16, 2009 14:52

      Ik heb ook nog doekjes van een ander merk waar ik best tevreden over ben, daar zal ik binnenkort over posten.🙂
      En wat je zegt, dat ze een branderig gevoel geven. Daar heb ik zelf geen last van, maar een vriendin van mij met een gevoelige huid wel!
      Misschien heb jij dat ook?

Geef een reactie

