Skip to content

Nivea Intensief Hydraterend Masker

september 16, 2009

Cherise Mask

Tja, wat ben ik toch origineel met mijn zoveelste artikel over een maskertje deze week😛 Goedzo Mil!

Enfin, ik wil jullie graag vertellen over dit hydraterend maskertje van Nivea. Als eerste, zoals jullie eerder al hebben kunnen lezen vind ik maskers in tubes fijner. Ze zijn namelijk meestal in verhouding een stukkie goedkoper en je het geen gepruts met zo’n klein zakje. Toch heb ik bij mijn make-up een bakje met allemaal maskertjes in zo’n klein zakje verpakking om het zo maar te zeggen. Meestal krijg ik die op mijn verjaardag of met de feestdagen ofzo. (Tip: Cadeautje nodig voor een vriendin? Maskertjes zijn ook erg leuk om te geven, met iets lekkers erbij! Goed voor de ontspanning! )  Genoeg gebabbelt. Wat mijn eerste voordeel bij dit maskertje is, is dat het er twee zijn. Yaay! En de porties zijn ”groot” genoeg voor je hele gezicht. Ik ken meiden die het ook op hun hals smeren maar daar heb je met dit masker net niet genoeg voor. Dit masker raad ik je zeker aan als je een droge huid hebt. Het is namelijk een soort van dikke crème. Nadat je gezicht is gereinigt smeer je dit maskertje op en laat je het er zo’n 10 á 15 minuten op je gezicht zitten. Het meeste trekt dan in je huid en het overige product dep je van je gezicht af met een tissue of een licht vochtige handdoek.

Ikzelf heb meer een ”oily skin” dan een droge huid. Toch vond ik het een prima masker. Een vriendin van mij die erg last heeft van een droge huid was zeer tevreden over dit masker. Ik denk dus ook dat voor de meiden met een droge huid dit een erg fijn masker is!

2 reacties leave one →
  1. september 16, 2009 22:46

    ik ga ook eens een maskertje proberen🙂 ik doe eigenlijk nooit een gezichtsmasker el soms een haarmaskertje

    • Milou (Cherise) permalink
      september 17, 2009 14:48

      Ik zou het zeker eens proberen idd.🙂 Ik kan niet meer zonder, haha.

Geef een reactie

