Skip to content

What’s on my nails?

september 17, 2009

Hé !

Vandaag even een ienie mienie review over een soort van nagellak combinatie die ik de laatste weken veel op heb.
Het zijn namelijk de Essence ”ridge filler” en Catrice ”French manicure therapy” (mét Aloë Vera!)

NagellakBeide had ik ze voor 90 eurocent (per stuk) bij de Kruidvat in zo’n koopjes bak. Maar ze zagen er nog goed uit, niet al open gemaakt of zo, dus ik dacht wáárom ook niet?

Ik doe ze dus samen op (en ja ik weet dat het geen ”gewone” nagellakjes zijn, maar ze geven een mooie verzorgde uitstraling op je nagels) Ik begin met de ridge filler van Essence, die droogt echt onwijs snel en je ziet ‘m ook niet zitten. Het is sowieso een goede onderlaag voor welke nagellak dan ook vind ik. Het kwastje smeert super en er zit niet te veel product op.

Daarna doe ik het lakje van Catrice op mijn nagels. Deze is heel waterig maar geeft wel meer glans. (Daarom doe ik deze ook als tweede)
Wat ook een nadeel aan dit lakje is, is dat er te veel van op het kwastje zit😦

Nouja… Het klinkt misschien een beetje gek maar samen zijn ze wel heel fijn. Je nagels krijgen een gezonde look, al zeg ik het zelf🙂

Hebben jullie op dit moment ook iets op je nagels?

No comments yet

Geef een reactie

