Skip to content

Friday Eyeday

september 18, 2009

De look die ik dit keer voor Friday Eyeday heb gekozen is niet super opvallend, maar voor dagelijks vind ik hem wel leuk. Ik heb (behalve voor m’n wenkbrauwen en m’n wimpers) alleen maar paarstinten gebruikt.🙂

Producten:
Als basis voor de paarse kleur heb ik een sample genomen die ik bij mijn Coastalscents bestelling kreeg. Super mooie baby paarse (kan ik dat zo noemen? :p) kleur, Touched. Verder heb ik nog 3 kleuren paars uit mijn 88 pallette gebruikt voor m’n crease, waterline en boven mijn wimpers.
Mascara: Covergirl Lashblast Luxe

DSCF2264

DSCF2270

(Met flits)

No comments yet

Geef een reactie

