Skip to content

VOTE VOTE VOTE… Poll!!! En de vorige poll resultaten!

september 21, 2009

Hé allemaal🙂
Ik wilde even zeggen dat ik een poging waag de nieuwe poll online te zetten maar dat het nog niet helemaal is gelukt, haha!En bij deze de uitkomst van de vorige poll…
De ”vraag” luidde:

Make-up gebruik ik…

Naar school en/of werk een beetje. Een neutrale look. Maar is het party time, dan ben ik wel in voor lekker tutten –  10 stemmen
Alleen bij uitgaan, feestjes of speciale gelegenheden – 6 stemmen
Wanneer niet??? – 3 stemmen

En de laatste, hier moest ik erg om het resultaat lachen…

Make-up, wat is dat? – 1 stem

Bedankt voor het stemmen en ik zou zeggen: leef je uit op de nieuwe poll🙂

No comments yet

Geef een reactie

