Skip to content

Lush – Part 2 – Honey, I washed the kids!

september 24, 2009

Een tijdje terug schreef ik over mijn ervaring met de Lush winkel en reviewde ik het zeepje Rockstar.

Zoals jullie toen konden lezen ben ik zeer tevreden met Lush en deze keer ga ik een ander zeepje reviewen namelijk ”Honey, I washed the kids!”.

Honey, I washed the kids!

Honey, I washed the kids!

Ik heb de foto overigens van de Nederlandse Lush site gehaald. Als je op de foto klikt dan kom je daar ook terecht🙂
Mijn zeepje heb ik onderhand zo vaak gebruikt dat ik er nou niet echt een blog waardige foto van kan maken, haha!

Lush zelf noemt de geur van deze zeep honing-toffee achtig. En ik vind dat best een goede benaming. Al had ik bij gebruik de geur van honing nét iets sterker verwacht. Zo’n zeepje kan je overigens het beste met een puff gebruiken. Dan maak je het zeepje het minst snel op en dan schuimt het erg fijn!

Maar goed, al is de geur niet zo heel erg ”honing” het zeepje is prima.
Voor 100 gram betaal je 5,20.

Wie nog nooit een Lush winkel is binnen gestapt, raad ik aan dat zeker te doen.
Alleen al voor de lekkere geur🙂

3 reacties leave one →
  1. september 24, 2009 17:38

    Hmmmm, die ruikt zoooo heerlijk he! Ik heb ook de parfumbalsem ervan, echt hemels kan ik je vertellen!

  2. september 25, 2009 21:56

    Het lijkt me echt een fijn product, alleen kom ik nooit bij de Lush😦

    Kus Kus Martine

    • Milou (Cherise) permalink
      september 27, 2009 18:16

      Het was ook maar mijn eerste keer hoor. Maar geloof me, je kijkt (en ruikt!) je ogen uit🙂 Onwijs toffe winkel!

Geef een reactie

