Skip to content

Nice to know this video! – Allthatglitters21

september 28, 2009

Zoals je ziet heb ik er vanaf vandaag weer een nieuwe categorie bij, genaamd: Nice to know this video!
Hier plaats ik filmpjes die ik tegen kom op internet die ik zelf erg leuk vind of waarvan ik denk dat ze handig zijn.
Enjoy it!

Vandaag vertel ik jullie over Elle. Op YouTube is zij te vinden als Allthatglitters21.
Ze heeft filmpjes met tutorials tot aan hauls en reviews van producten en winkels.
Ook heeft ze samen met haar zusje Blair (waar ik jullie binnenkort een filmpje van laat zien) een webwinkel genaamd GlitzyGlam. In deze webwinkel verkopen ze ”personalized” spulletjes zoals champagne glazen of sleutel hangers met je naam er op. Ze verzenden ook naar Nederland!

Ik vind dat ze best duidelijke tutorials heeft. Ze zijn overigens wel Engelstalig.
En ze laat leuke looks of producten zien, vind ik.

Hier een tutorial filmpje voor een blauwe ”oceaan” look van Elle!

No comments yet

Geef een reactie

