Skip to content

Relax, take it eeeeaaasyyy!

september 30, 2009

Maskertjes!Haha, nee geen artikeltje over Mika maar over relaxen. En geloof me, daar ben ik wel aan toe. De laatste tijd heb ik het erg druk met school waar we allemaal test-examens krijgen (nee ik zit nog niet in mijn examen jaar maar het is om te kijken hoe goed je bij bent!) en ook probeer ik Cherise wat ”up te graden”. Ik wil het wat proffessioneler aanpakken met onder andere een eigen lay-out.

Wat je (men, jij, ik) in zulke drukke tijden niet moet vergeten is jezelf. Ookal heb je nergens tijd voor, tijd voor jezelf moet je altijd hebben!🙂 Misschien helpen deze tips?

– Geef jezelf een beauty behandeling. Lekker maskertje, bodyscrub (lees bij mijn categorie ”Zelluf doen!” hoe je zelf een lichaamsscrub maakt!) misschien vind je het fijn je haar extra te verzorgen of je nagels te lakken? En als je een bad hebt zou ik zeggen; wat doe je nog achter de computer? Zet die kraan aan!
-Geef je zelf iets lekkers te eten of drinken. Maak het bijzonder. Een lekkere smoothie of een kop thee voor bij je beauty behandeling!
-Denk eventjes alleen aan jezelf. Nee, da’s niet egoïstisch da’s gewoon even nodig🙂 Even geen telefoon of MSN.
Of misschien wel worst of all…huiswerk! Nee, dat komt later wel. Doe gewoon iets waar jij echt van op knapt. Sporten, film kijken.

In ieder geval, hoe cliché het ook klinkt: denk gewoon eens aan jezelf. Relax and take it easy🙂

No comments yet

Geef een reactie

