Skip to content

Anny wie?

oktober 1, 2009

Vandaag een NIET-beauty gerelateerd berichtje!
Ken je de Nederlandse band Leaf nog van de monsterhit Wonderwomen?
Zoals je misschien wel hebt gehoord zijn zij uit elkaar gegaan… máár zangeres Annemarie is solo gegaan.
Onder de naam ANNY.

Ik neem aan dat ANNY een afgekorte versie van Annemarie moet voorstellen maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo pakkend klinken. ANNYway (woordgrapje :P) dit is haar nieuwe liedje, en ook het liedje vind ik minder pakkend dan de Leaf nummers.

Ik moet zeggen dat ik dat gele jurkje wat je in het begin ziet, wel schattig vind!
Maar helaas ik vind dit nou niet echt vooruitgang. Haar stem vind ik best oké dus ik hoop dat ze snel meer zal uit brengen wat haar misschien van een wat betere kant laat zien!

No comments yet

Geef een reactie

