Skip to content

Yves Rocher bestelling!

oktober 3, 2009

Laatst heb ik met mijn moeder bij de webshop van Yves Rocher besteld.
Mijn moeder is hier erg dol op en ik zag er ook een paar leuke producten tussen staan.
Vandaag vertel ik jullie over mijn Jardins du Monde douche gel!
Jardins du Monde
Hier is ‘ie dan! Mijn douche gel met de geur van ”Chinese Steranijs”.
Ik vind het heel erg ruiken naar dropjes of van die ”winter” thee.
Best lekker in ieder geval!
Dit product zit in een groene flacon van 200 ml en kost (tijdelijk) €1,5o!
Ik had nog veel meer lekkere geurtjes gezien. Onder andere sinaasappel, koffie en cacao! Het is ook een leuk cadeautje om aan iemand te geven, vind ik. Samen met bijvoorbeeld bad bruistabletjes. Die hebben ze namelijk ook bij Yves Rocher😛

Op Girlscene had ik een kortingscode voor Yves Rocher gezien zodat je geen verzendkosten hoefde te betalen. Je bestelling moest wel minstens 10 euro zijn (maar dat lukte wel want mijn moeder bestelde ook een aantal dingen🙂 )
En we kregen er (rare) ”goodies” bij! Anti rimpel crème en ”vermoeide benen” crème. Alsjeblieft mama!

De kortingscode was trouwens GRATISportoYR09 maar ik zie net dat ‘ie tot en met morgen geldig is dus als je iets wilt bestellen, wees snel! En waarschijnlijk is de actie dat alles een stuk goedkoper is na morgen ook voorbij. De douchegel die ik had zou dan weer 3 euro gaan kosten. Goh, wat hou ik toch van sale😉

No comments yet

Geef een reactie

