Skip to content

Nice to know this video! – Look-a-like Lady GaGa!

oktober 4, 2009

Hier is weer een ”Nice to know this video!” want ik heb weer een filmpje gespot dat ik graag met jullie wil delen!
Jullie kennen vast Michelle Phan al. Een Vietnamees meisje die veel (professionele, naar mijn mening) filmpjes op YouTube  heeft staan. In dit filmpje maakt ze de ”Pokerface” look van Lady GaGa na en ik vind het erg creatief bedacht en goed gelukt! Natuurlijk hoef je niet op Lady GaGa te lijken, maar deze look (zonder pruik dan…) is ook wel geschikt voor uitgaan of een feestje of zoiets! Kijken jullie mee?

Ik vind de manier waarop Michelle haar filmpjes maakt erg goed. Omdat ze alles in een voice over verteld en vaak alles ook nog in ”tekst” verteld. Wat vinden jullie van dit filmpje?

No comments yet

Geef een reactie

