Skip to content

MAC Cosmetics

oktober 6, 2009

Laatst vertelde ik over Elle, een Amerikaans meisje dat beauty video’s maakt

MAC BRUSH

(en als je daar benieuwd naar bent moet je even links bij de categorie ”Nice to know this video!” kijken!) Elle verteld ook vaak over MAC producten of laat ze zien.

Meestal zit ik daar dan helemaal bij te kwijlen (neem me niet te letterlijk 😛 ) Ik vind die producten er namelijk best wel tof uit zien!

Zelf heb ik geen MAC producten maar ik twijfel er wel eens over om iets van MAC te kopen of te bestellen.

MAC

Nou heb ik eigenlijk meer een paar vragen aan jullie:
Heb je MAC producten?
Wat vind je van de kwaliteit?
Waar heb je het gekocht en hoe ben je er aan gekomen?

Haha, ik houd hier een hele ondervraging. Nee, dat is niet de bedoeling maar ik ben er gewoon erg benieuwd naar. Van Elle en andere mensen die MAC producten beoordelen hoor ik wel vaak dat de kwaliteit erg goed is. Maar graag hoor ik ook jullie mening dus…  let me know!

De afbeeldingen zijn afkomstig van de MAC website!

4 reacties leave one →
  1. oktober 18, 2009 18:50

    mac producten zijn over het algemeen erg fijn!! Maar wel te duur in nederland. Iets waar je hier 15 euro voor betaald betaal je in amerika 15 dollar voor zo een 8 euro!!! Dus dat is wel belachelijk ook als je een gevoelige huid hebt dan kun je een allergische reactie krigjen op de wat zwaarder dekkende foundations van mac en de mascara’s zijn ook crappy. De oogschaduws, gelliners en kwasten zijn echt amazing en vergelijkbaar met make-up forever.

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 18, 2009 21:40

      Da’s allemaal wel goed om te weten! Heb jij ook een product van MAC waarvan je zegt; Da’s een ”must have” ???
      Ik twijfel meestal tussen foundation (zowel vloeibaar of poeder, zelf heb ik nu meestal mousse) of een blush óf inderdaad oogschaduw🙂

  2. oktober 19, 2009 16:31

    Heb je MAC producten? Jep!
    Wat vind je van de kwaliteit? Super!
    Waar heb je het gekocht en hoe ben je er aan gekomen? Gekocht via internet🙂

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 19, 2009 16:41

      Haha, bedankt!
      Die Aquadisiac oogschaduw die je nog verwacht van MAC is erg mooi, maar dat had ik je al gezegt😛

Geef een reactie

