Skip to content

Verassingpakketje!

oktober 8, 2009

Kom ik thuis van een veel te drukke schooldag, met nadruk op véél te druk,  ligt er een vierkant zwart pakje op mij te wachten! John Frieda PakketjeEn ik maar denken wat het kon zijn want ik had niets besteld de laatste tijd. En toen draaide ik ’t pakketje om en ik las: John FriedaJohn Frieda Collection Collection. Ja toen ging het lichtje branden. Een paar maanden geleden las ik op Girlscene een artikel over John Frieda en heb mij toen aangemeld als member. Dit was dan het ”welkomspakketje” (wat ze al in augustus zouden sturen, maar ik moet niet klagen want er zat iets leuks in!) Hier boven zie je trouwens het pakketje liggen en het pakketje van dichtbij!
Totaalplaatje
Goed, wat zat er nou in dat strakke zwarte doosje?
Zoals je hier naast (misschien wel) kunt zien zat er een brief in, met uitleg over John Frieda producten (ook over dat schattige blauwe flesje wat je ziet!). Dat flesje dus en een waardebon van de Kruidvat. Tot en met eind november kan je daar mee een gratis conditioner van John Frieda krijgen bij aankoop van een shampoo (van John Frieda uiteraard!) Best leuk toch?

En nu naar dat leuke blauwe flesje! Spray!Tadaaa! Ik vind ‘m zo cute! Het is een 25 ml flesje en het is een spray die je op je handoekdroge haar spuit om het vervolgens te föhnen. Het zorgt er voor dat je haar niet uit droogt én dat het mooie slagen krijgt. Op plaatsen waar je meer ”golf” in je haar wilt, gebruik je meer van het product! Ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar ik ben er zo blij. Ik wilde zo graag iets anti-uitdroog product (dat is geen correcte zin😛 ) die je voor het föhnen kan gebruiken.
En misschien nog wel het aller leukste: het was gratis🙂

Hebben jullie John Frieda producten? Wat vind je er van?

4 reacties leave one →
  1. twinxxx permalink
    oktober 9, 2009 14:16

    ooh ben er wel benieuwd naar🙂 benieuwd wat je er van vindt.

  2. oktober 9, 2009 19:55

    oh fijn dat ze de pakketjes verstuurd hebben! ik wacht *ongedudlig* op het mijne…🙂

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 10, 2009 20:12

      Haha, herkenbaar! Ik hoop dat ze je snel een pakketje sturen!

  3. oktober 18, 2009 10:17

    die heb ik ook!

Geef een reactie

