Skip to content

EOTD

oktober 11, 2009

DSCF2274DSCF2277

Een tijdje geleden had ik deze EOTD gemaakt, en ik wilde hem eigenlijk toch nog even posten.🙂 Het is een beetje jammer dat het lijntje niet perfect geworden is, maar dat vergeven jullie me vast wel.😉 Ik weet niet zo goed hoe ik vind dat de groen-achtige kleuren bij m’n oogkleur staan.
Wat vinden jullie?

2 reacties leave one →
  1. anoniem permalink
    november 10, 2009 23:26

    lelijk, er zit mascara op je oogschaduw en je wimpers zijn één en al spinnenpootjes.
    je andere looks vind ik ook niet zo bijzonder.
    zal wel komen omdat ik visagiste ben,

    • Milou (Cherise) permalink
      november 12, 2009 16:01

      Ik had eigenlijk wel een leukere reactie verwacht van iemand die visagiste is en dus meer verstand heeft van make-up.
      Misschien zoiets als opbouwende kritiek of een tip hoe ik zoiets kan voorkomen?
      Ook erg jammer dat je een niet bestaand e-mail adres hebt ingevuld…
      En dat mijn looks niet perfect zijn zal wel komen omdat ik géén visagiste ben😉

Geef een reactie

