Skip to content

Nieuw! – Essence Moonlight Collection

oktober 14, 2009

Essence komt binnenkort weer met twee nieuwe collecties en dat leek me leuk om met jullie te delen🙂
Nu laat ik jullie alvast de eerste collectie zien, namelijk de Moonlight Collection.
Kijk je even mee?

Essence Moonlight Collection

Bovenste rij van links naar rechts; Moonlight Collection Eyeshadow in de kleuren 01 live forever, 02 into the night en 03 sparkling dawn. Daarnaast zien we een poeder kwast met mooie roze bovenkant! Glitter eyeliner in de kleuren 01 live forever en 02 into the night. En een set van drie glitters voor je gezicht en lichaam.
Essence Moonlight Collection
Onderste rij van links naar rechts; Een shimmer powder voor glitters op je gezicht, je hals of décolleté in de kleur 01 sparkling dawn. Drie nagellakjes (met glitters er in) in de kleuren 01 live forever, 02 into the night and 03 sparkling dawn. En als laatste twee lipglossjes in de kleuren 01 live forever and 02 sparkling dawn.

Deze nieuwe collectie staat vooral in het teken van winter en glitter, als ik het zo bekijk.
Ik ben niet echt een glitter-fan maar de producten die mij het leukst lijken zijn de oogschaduwtjes, de roze lipgloss en de kwast omdat ‘ie zo schattig is🙂 Helaas heb ik de prijzen van deze producten niet kunnen vinden😦
Deze producten zijn vanaf 1 november verkrijgbaar (bij o.a. Kruidvat)

Zit er iets bij wat je zeker weten gaat kopen?

7 reacties leave one →
  1. Shanna permalink
    oktober 15, 2009 15:28

    Oeeh shiny ^^
    Die lakjes lijken mij wel wat!

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 18, 2009 21:37

      Shiny is het zeker weten met al die glittertjes. Haha!🙂
      Meestal vind ik glitters snel ”too much” al vind ik de kleuren van die lakjes wel weer wat hebben🙂

  2. margot permalink
    november 7, 2009 19:07

    ik wil de donkergrijze nagellak😀

  3. Lieselotte permalink
    november 8, 2009 14:00

    Ik moet die eyeliner echt hebben =O..
    En die glitters =O
    En die oogschaduw =O
    Misschien de lipgloss ook =)

  4. Hannah permalink
    november 18, 2009 19:18

    Ik heb de shimmer powder en de brush, en als je beide gezellig samen gebruikt zijn de glitters echt niet zo heftig hoor, ik vind het erg mooi. Waar ik ga zijn de eyeliners en de lipgloss niet verkrijgbaar, jammer genoeg, maar misschien ga ik wel nog eens terug voor de oogschaduw.

    • Milou (Cherise) permalink
      november 18, 2009 22:32

      Wat leuk dat jij je mening laat horen Hannah🙂
      Stiekem wil ik het toch wel graag uitproberen!

Geef een reactie

