Skip to content

Nieuw!- Essence Secrets Of The Past Collection

oktober 17, 2009

Een paar dagen geleden liet ik jullie de nieuwe Moonlight collection van Essence zien. Vandaag is de Secrets Of The Past collection aan de beurt die ook vanaf 1 november in de winkels zal liggen.
Komt ‘ie!

Bovenste rij van links naar rechts;  Secrets Of The Past Trio Eyeshadow. Op de site van Essence viel het mij op dat het bovenste palletje glitters bevat en de onderste niet. Deze palletjes zijn er in de kleuren setjes 01 more than a fairytale en 02 babushka`s dream.  Na het Cherise linkje zien we de Secrets Of The Past Kajal Designer. Dit zijn oog potloodjes met een spons applicator om te smudgen zodat je smokey eyes kan maken. Verkrijgbaar in de kleuren 01 matryoshka doll, 02 meet you in Budapest en 03 nights in Hungary.

01 matryoshka doll, 02 meet you in budapest of 03 nights in hungary.

Essence Secrets Of The Past

De onderste rij van links naar rechts zien we als eerste vier nagellakjes die volgens Essence ”long lasting” zijn.
Verkrijgbaar in de kleuren 01 matryoshka doll, 02 meet you in budapest, 03 glittering daylight en 04 flowerfields.
Dan zien we de Secrets Of The Past lipglossjes in de kleuren 01 flowerfields, 02 floral inspiration en 03 glittering daylight. Ik denk dat ik zelf de meest linker op het plaatje het mooiste vind!
En als laatste een mini mascara om aan je telefoon te hangen. Deze mascara is overigens zwart.

Aan de ene kant vind ik deze collectie wel bij de herfst passen omdat er gebruik word gemaakt van bruin en oranje. Maar eigenlijk vind ik het toch beter bij de zomer passen, denk ik. De producten zijn wel oké maar ik denk niet dat er iets bij zit wat ik dol graag wil kopen. Zit er iets tussen wat jullie willen kopen?
Jammer genoeg weet ik ook bij deze collectie niet hoeveel de producten kosten. Oja, ik vroeg mij nog iets af.  Zelf heb ik nooit van die mini lipglossjes of mascara’s aan mijn mobiel hangen. Jullie wel? Let me know🙂

One Comment leave one →
  1. Milou (Cherise) permalink
    oktober 17, 2009 10:50

    Nog even over dit artikeltje gesproken. Het valt me op dat deze collectie veel aan Rusland en Hongarije linkt. De naam matryoshka doll komt van die matroesjka poppetjes. Die je uit elkaar haalt en dan zit er een kleiner poppetje in. En bijvoorbeeld de namen ”Meet you in Budapest” en ”Nights in Hungary”. En een van die oogschaduw trio’s heet ”Babushka’s dream”.. Betekend dat niet oma’s droom?😛

Geef een reactie

