Skip to content

De échte nieuwe poll!

oktober 18, 2009

Een tijdje terug schreef ik zo van: Yaay, er is weer een nieuwe poll dus stem er op los! Dat was erg leuk geweest als er ook daadwerkelijk een nieuwe poll was of überhaupt een poll die het deed. Nou nu heb ik écht goed nieuws (Nouja.. goed nieuws?😛 ) Er is nu een échte nieuwe poll… En waar gaat deze poll over? *tromgeroffel*
Poll
Deze poll vind je rechts aan de zijkant –>
(daar dus😛 ) Het idee achter de ”vraag” van de poll was eigenlijk meer iets wat ik mij begon af te vragen nadat ik een filmpje van Blair had gezien. (Wie is Blair? Die tref je vanaf morgen aan bij de categorie Nice to know this video!) Zij vertelde in een beauty filmpje van haar dat ze wanneer het herfst was meestal een standaard rood/bruine oog look draagt. Maar voor nu… Stemmen maar!!!

4 reacties leave one →
  1. unexmademoiselle permalink
    oktober 19, 2009 10:00

    Ik heb gestemd. Leuke pol!

    Kus Kus Martine

  2. oktober 21, 2009 09:58

    He dankje voor de lieve reactie op mijn site!
    Ik heb ook gestemd.. Leuke site!

    xx x

Geef een reactie

