Skip to content

Nice to know this video! – Juicystar07

oktober 21, 2009

Deze keer bij Nice to know this video! laat ik jullie een filmpje zien van Blair.
Op YouTube heeft zij allemaal beauty filmpjes onder de naam Juicystar07.
Ze is overigens het zusje van (Elle) Allthatglitters21. Als je een filmpje van haar wilt zien kan je naar YouTube gaan, maar bij de categorie Nice to know this video! staat ook een filmpje van haar!

Ik vind dat Blair er leuk verteld. Overigens heb ik dit filmpje van haar uitgekozen voor jullie omdat ik het kapsel wat ze maakt erg leuk vind. Blair heeft wel meerdere filmpjes over je haar om het zo maar te zeggen. Dat vind ik leuke afwisseling. De ene keer make-up en een andere keer haar.

Blair heeft samen met haar zus Elle de webshop GlitzyGlam waar je personalized cadeautjes kunt kopen!

Enjoy the movie🙂

3 reacties leave one →
  1. oktober 21, 2009 19:45

    Super handig filmpje!! Het haar is zooo gaaf! I WANT!

    Kus Kus Martine

  2. oktober 21, 2009 21:46

    Hee!

    Je had bij mijn blog gereageert:
    Leuk dat je wat over jezelf verteld!
    Ik ben benieuwd naar de volgende berichten die je gaat posten🙂

    Maar ik heb al een aantal andere berichten:P

    Ik dacht ik zeg t even tegen je.

    Jij heb trouwens ook een leuke site!

    xx

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 21, 2009 23:07

      Haha, dan zal ik snel even koekeloeren🙂
      Bedankt trouwens!

Geef een reactie

