Skip to content

Friday Eyeday

oktober 23, 2009

DSCF2304DSCF2307
DSCF2308DSCF2305

Het blijft jammer dat het zo moeilijk is kleuren precies zo vast te leggen als hoe ze in het echt zijn. Als ik deze foto’s zo bekijk vind ik het er nogal saai uitzien. Maar iniedergeval, dit is hoe ik mijn oog het liefst zie op een normale dag. Een beetje licht, met veel roze. Het ziet er in het echt een stuk leuker uit dan op deze foto’s, maarja.
De mascara die ik gebruik heb is mijn Covergirl Lashblast Luxe, mijn favoriet. De eyeliner is van Essence en de meeste oogschaduw kleurtjes komen uit mijn Coastalscents pallet.

No comments yet

Geef een reactie

