Skip to content

Nieuwe layout!

oktober 23, 2009

Ik was die vorige toch echt een beetje zat dus heb ik maar voor een andere layout gekozen. Over een aantal dingetjes ben ik nog niet helemaal tevreden dus die zal ik zo snel mogelijk nog even veranderen. En dan vooral de header! Ik heb een nieuwe computer waar ik nog geen photoshop op heb, dus vandaar dat ik even snel iets in paint gemaakt heb. Ik ben iniedergeval blij dat ik dit keer een layout heb waar ik wel een mooie header bij kan maken.🙂

Ik vind het wel wat overzichtelijker nu, jullie ook?

Edit: ik heb nu een normale header gemaakt op m’n vriendjes computer, ik vind het een hele verbetering!🙂

3 reacties leave one →
  1. gossiptimes permalink
    oktober 26, 2009 10:58

    leuke layout ja & site.

    welk thema is dit als ik vragen mag? hij is heel leuk! of gebruik je geen wordpress?
    xx

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 26, 2009 17:15

      Dankjewel!
      Ik gebruik WordPress ja, en het thema heet Vigilance.🙂

  2. gossiptimes permalink
    oktober 26, 2009 18:10

    oooho oke ik zie het, hoe jij hem hebt ziet ie er leuker uit, dan hoe die daar staat. hij is me nog nooit opgevallen haha. x

Geef een reactie

