Skip to content

Just beat it!

oktober 24, 2009

De een vind (vond?) hem eng, de ander getalenteerd, weer een ander beide.
Geen idee wat ik van hem vind, maar zijn muziek is in een woord te omschrijven … ”Wauw”. Tenminste als je het mij vraagt. Ik heb het natuurlijk over The King Of Pop; Michael Jackson!

In 2008 werd de 25e ”verjaardag” van het bij iedereen bekende nummer Thriller gevierd met een speciaal album.
Thriller The 25th Anniversary. Ja, ja.. Ik weet het, dit is helemaal niet recent. Toch wil ik jullie vertellen over dit album omdat ik dat leuk vind. Omdat ik de muziek leuk vind!

Foto afkomstig van Bol.com

Op dit album staan veel originele liedjes, onder andere: Beat it, Thriller, Billie Jean en Wanna Be Startin’ Something.
Maar ook speciaal voor dit album ”vernieuwde” liedjes. Zo heb je van The Girl Is Mine (wat origineel met Paul McCartney is) een nieuwe versie met Will.I.Am. Ook Fergie doet mee op dit album, met het liedje Beat It.

Maar als echte  verzamelaar (wat ik mijzelf dan net weer niet zou noemen) kan je beter alle albums los hebben of het nieuwe album dat This is it heet. Want bijvoorbeeld Smooth Criminal staat niet op mijn ”Thriller” album. En het wat nieuwere nummer You Rock My World wat ik ook best leuk vond, staat er ook niet op.

In ieder geval; ik vind Michael Jackson (vooral muzikaal gezien dan hè) onwijs goed!
Wat vinden jullie van hem? Dit album kun je overigens voor €9,99 bij Bol.com kopen🙂
En daar heb je tot en met komende dinsdag (27 oktober) geen verzendkosten!

4 reacties leave one →
  1. oktober 24, 2009 23:12

    hey hey, leuke lay so🙂 I like it!

    van micheal vind ik niet alle nummers leuk alleen degeen met een echt lekkere solo zoals inderdaad BEAT IT Omg echt geweldig!!!! (btw nederlandse gitarist)

    ik ga trouwens nog een look maken nav beat it🙂

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 25, 2009 11:22

      Thank you🙂

      Ik ben erg benieuwd naar je ”beat it” look!!!😀
      (en wat cool dat die gitarist Nederlands is!)

  2. Babette permalink
    november 18, 2009 22:41

    Je mag zeggen wat je denkt maar zijn muziek is in 1 woord: geniaal!
    Ik kan er gewoon niet op stil blijven staan en als ik m’n dag niet heb en ik luister naar MJ dan wordt ik weer helemaal vrolijk.🙂
    Hebben jullie This is it al gezien?!
    Geweldige film!
    xx

    • Milou (Cherise) permalink
      november 18, 2009 23:04

      Nee! Maar het moet wel. Ik moet This is it zien!
      Maar volgens mij kan je hem niet meer in bioscopen bekijken :O
      En qua muziek geef ik je volledig gelijk😀 Super!

Geef een reactie

