Skip to content

Zoek de verschillen!

oktober 25, 2009

Oké oké… Dit is waarschijnlijk veel te flauw en ik betwijfel ook zeker of ik dit wel had moeten plaatsen, maar ik vind het zelf zo grappig dus doe ik het lekker toch😛

Tegenwoordig zie je veel van die plaatjes van ”die en die lijken op elkaar”. Bijvoorbeeld laatst op Girlscene dat Taylor Momsen en Ashley Benson op elkaar leken. Nou, op internet kwam ik een foto tegen van Matthew McConaughey en ik moest meteen denken aan onze eigen Nederlandse (van Spaanse afkomst) cabaretier Javier Guzman!
Hier de foto’s (die ik van Google heb geplukt)

Eerst acteur Matthew McConaughey (Wat een naam om te schrijven zeg..)

En hier Javier Guzman.

Tja, misschien vinden jullie dit niets aan, maar zelf vond ik het nogal grappig😛

5 reacties leave one →
  1. oktober 25, 2009 16:22

    Ik zie maar 1 iemand.. Kan dat kloppen?

    Maarrem, dat rode lakje is van de Hema😛

    Kus

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 25, 2009 23:10

      Ik heb het al aangepast, was even een foutje.🙂

  2. oktober 27, 2009 22:11

    Hi Milou,

    De beneift stash op my site zijn blushes..

    Leuk site heb je

    • Milou (Cherise) permalink
      oktober 28, 2009 15:52

      Ah, bedankt Dhini!
      ’t zijn trouwens erg mooie blushes🙂

  3. oktober 29, 2009 18:27

    Ik zie maar een plaatje…

Geef een reactie

