Skip to content

The Body Shop introduceerd de LOVE ETC… lijn!

oktober 28, 2009

Ik geloof dat de meeste onder ons The Body Shop wel kennen. Een winkel met o.a. zeepjes, bodylotions en zelfs make-up!
De prijs ligt meestal iets hoger maar ik vind dat ze best aardige producten hebben. Laten we mijn moeder niet vragen om haar mening over The Body Shop, zij is zo ongeveer een Body Shop-holic😛

In ieder geval… The Body Shop heeft nu een nieuwe lijn. Deze heet LoveEtc… .
Producten die binnen deze lijn verkrijgbaar zijn, zijn parfum (in een flesje van 30 én van 50 ml).
Een bodywash (200 ml) om mee te douchen en een body lotion (2oo ml) mét een pompje. Dat is wel zo hygiënisch!
LoveETC... De geur: Ik heb de geur van de parfum geroken (en ik neem aan dat de geur van de bodywash en bodylotion daar niet erg veel van afwijkt) maar ik moet zeggen dat ik ‘m niet heel bijzonder vind. Een warme geur, een beetje zoetig en het ruikt een heel klein beetje naar zeep! Het jammere aan de geur vind ik dat het zo’n sterke ”parfum” lucht heeft. Zo’n luchtje wat echt typerend parfum is, snap je?

Ik vind deze producten zelf niet heel bijzonder, en natuurlijk kan ik je niet helemaal laten weten hoe het ruikt. Daarvoor kun je toch beter zelf langs een The Body Shop winkel gaan en even ruiken🙂
De geur is overigens samengesteld door parfumeur Dominique Ropion en de prijzen variëren van 8 tot en met 28 euro.

5 reacties leave one →
  1. oktober 29, 2009 10:03

    De Body shop vind ik heerlijk!😀. Maar de parfums minder, ik heb liever een geurtje van YSL of Burberry of DKNY. (zijn mijn favo geurtjes). Maar verder is de Body shop top! Ik vind de Rituals daarentegen maar niks. Zit veel parfum in hun producten en daar kan mijn huid niet zo goed tegen.

  2. oktober 29, 2009 16:08

    je bedoeld zo een alcohol lucht….yup vind ik ook niet geweldig

  3. november 1, 2009 19:16

    Laaaang niet meer bij TBS wat kopen..Ik wacht op sale😀

    • Milou (Cherise) permalink
      november 1, 2009 19:39

      Meestal hebben ze vlak na kerstmis sale🙂 Nog eventjes wachten!

  4. november 6, 2009 21:12

    Ik wil hem zo graag hebben, ruikt echt geweldig
    xx

Geef een reactie

