Skip to content

Tuesday’s Tips &… niks?

november 1, 2009

Zoals je misschien wel weet had/heb ik een rubriek op dinsdag die Tuesday’s Tips & Tricks heette.
Maar vaak komt het er niet van om ‘m te schrijven omdat ik dan eigenlijk niet zo goed weet waar ik een tip over moet/kan geven. Dus nu aan jullie de taak om hier (bij de comments) een vraagje te stellen of een (beauty) thema geven waar je iets over wilt weten. Denk aan haar, nagels, verzorging.

Nu we het toch over ”tips & tricks” hebben… Het is nou niet echt beauty gerelateerd maar als je wel wat hulp kan gebruiken bij het zoeken naar een nieuwe camera die aan jou eisen moet voldoen of  mp3-speler dan kan je terecht bij HelpMijOnline!

3 reacties leave one →
  1. selma permalink
    november 2, 2009 19:50

    ehm tja van alles wil ik wel een beetje weten.. bijv. welke foundation je het beste kan gebruiken bij welke huid ofzow?? xxx

  2. november 12, 2009 18:40

    Ik zou wel willen lezen hoe je op een goede manier pukkeltjes en vlekken camoufleert, zonder dat je het daarmee (onzichtbaar) erger maakt. En misschien ook leuk om eens iets te schrijven over dierproefvrije make-up? En over make-up voor roodharigen? Veel suc6 met je leuke site! Liefs van Martine

    • Milou (Cherise) permalink
      november 13, 2009 17:32

      Hee Martine!
      Bedankt voor je reactie🙂
      Dáár heb ik nog eens iets aan!

Geef een reactie

