Skip to content

Wild & More Oogschaduw

november 3, 2009

Een tijdje geleden vertelde ik over Wild & More. Een merk die bij vele Etos en V&D’s verkrijgbaar is.
Alles van dat merk kost €2,50. Maar laatst was er een Etos filiaal bij mij in de buurt die Wild & More uit het assortiment haalde. Toen verkochten ze alles voor €1,-  :-D Toen heb ik verscheidene spulletjes gekocht (waaronder een zachtroze oogschaduw die perfect als blush is!). En ook deze paarse oogschaduw:

wild en more paarsIk ben dus helemaal dol op paars🙂 Even dat je het weet! Deze oogschaduw had ik afgelopen zaterdag (Halloween) op een Halloween feestje gebruikt. Hij was heel ”spooky” aangebracht, dus perfect voor Halloween. Ik had er trouwens niet meer aan gedacht om een foto te maken, sorry! Hier een swatch!

Op de eerste foto zie je de oogschaduw net aangebracht, gewoon, paars.
Op de tweede foto zie je hoe deze oogschaduw er (met basis) na een uur uit ziet. Jammer genoeg niet meer zo paars, maar meer rood! Wat dus best jammer is. Al kwam het wel goed uit voor mijn dode vampier/zombie look🙂

swatch 1swatch 2Ondanks dat Wild & More een wat goedkoper en minder goed merk is, vind ik dat er toch wel goede producten van zijn.
Waaronder dus mijn roze oogschaduw, waar ik nog over zal vertellen.

Als je een budget hebt, of net begint met make-up kopen, dan is het wel aan te raden🙂
Hebben jullie ervaring met Wild & More?

4 reacties leave one →
  1. november 5, 2009 18:56

    Waauw, echt leuk als zoeits maar 1 euro kost!
    x

    • Milou (Cherise) permalink
      november 5, 2009 20:28

      Op zich zijn sommige producten ook niet zo verkeerd hoor, van Wild & More.
      En ja, die ene euro🙂

  2. november 9, 2009 20:39

    Best goed gepigment

    • Milou (Cherise) permalink
      november 9, 2009 22:03

      Voor het geld (normaal 2,50 nu 1,- euro) zeker weten😀

Geef een reactie

