Skip to content

Bestelling!

november 5, 2009

Ik had zin om behalve brushes ook eens andere dingen van ELF te proberen, dus heb ik wat besteld. Het is een beetje een vage collage, maar de leuke foto’s komen wel als ik het binnen heb.🙂

bestelling

7 reacties leave one →
  1. november 5, 2009 22:37

    leuk!

  2. november 5, 2009 22:50

    Ik heb ook wel eens wat besteld bij ELF, en ik ben best tevreden: fijne producten!

    Leuke website btw!🙂

    • Milou (Cherise) permalink
      november 6, 2009 15:34

      Dankjewel Mariët!
      Ik vind E.L.F ook erg fijn, maar dat blijkt geloof ik wel🙂

  3. november 7, 2009 19:51

    Leuke spulletjes!

  4. november 9, 2009 20:40

    Heb ook bij make up masala wat besteld van ELF beautyproducten😀

    • Milou (Cherise) permalink
      november 9, 2009 22:04

      Ik vind het wel een fijne webshop! Wat heb je besteld Dhini?

      • november 10, 2009 20:46

        Het was er actie 20% korting vandaar heb Ik besteld😀 (Ik kan niet tegen die soort actie)

        Ik besteld ELF brushes en Studio Line,
        Eyeshadow creme en Studi single Eyeshadow

Geef een reactie

