Skip to content

Wat ligt daar op de deurmat?

november 7, 2009

Even een kort berichtje; Vandaag ontving ik twee leuke dingetjes via de post.
Namelijk lekker frisse keel pastilles van Ricola, die je kan aanvragen via TryNow .
Dat is altijd handig om bij je te hebben in je tas, vind ik. Vooral met dit weer.
Je krijgt dan zo’n doosje (net zo eentje als je hem in de winkel zou kopen) maar dan met minder inhoud want anders zou het wel een beetje lullig zijn dat iedereen die snoepjes besteld maar verder nooit meer koopt😛

Daarnaast kreeg ik nog een sample van het nieuwe luchtje van Christina Aguilera! ontvangenZo geheten By Night.

Nu heb ik toevallig de ”normale” versie van dit luchtje al, en die vind ik best lekker maar niet heel erg bijzonder of zo. De By Night versie vind ik zeker lekkerder! Hij is zoetig, beetje creamy… En je kan trouwens nog steeds een sample aanvragen! Maar in ieder geval overweeg ik ‘m wel te kopen.

Ik kwam op de link van het luchtje via Beautygloss , dus Mascha, bedankt!
Het werkt wel als je die link meerdere malen per week ziet🙂 ik werd er nieuwsgierig van!

5 reacties leave one →
  1. november 9, 2009 01:28

    Oeh, die kan ik wel gebruiken!

  2. november 9, 2009 20:42

    Heb die luchtjes al ontvangen. Best lekker luchtje vind Ik
    Zoals je zei inderdaad niet zo bijzonder luchtjes

  3. gossiptimes permalink
    november 10, 2009 21:17

    lekkerrrrrr! (beide)

  4. november 15, 2009 17:54

    Oehh, ik heb ook de gewone versie van dat Christina Aguilera parfum, maar ik denk dat ik ook maar even een sample van By Night ga aanvragen😀

Geef een reactie

