Skip to content

Winter Proof Lippen!

november 9, 2009

Het word weer kouder en kouder buiten. Nou had ik altijd al wel een lip product bij me (naar school of waar ik ook maar heen ga) maar nu het weer guur weer begint te worden gebruik ik echt weer van alles en nog wat. En dat leek mij wel leuk om aan jullie te vertellen en te laten zien!

Lipproducten
Op de foto hierboven zie je links mijn Coastal Scents Lipgloss in de kleur Strut on Nude. Die is lekker dik voor in de winter (plakt op een fijne manier) en geeft je meteen een zachtroze kleurtje.

Om maar even door te gaan op lip producten met een kleurtje, zie je daaronder mijn Labello Kersen Lipbalsem. Deze maakt je lippen nét iets roder. Wat ook erg leuk is voor meisjes die geen make-up gebruiken, en zo er net iets bijzonderder uitzien! Deze heeft ook wel wat een kersengeurtje (al ruik je er wel een cosmetica geur doorheen).

Daarnaast zie je de Rosebud Salve. Hier heeft Mascha van Beautygloss het ook wel eens over. Wij hebben het altijd in huis (mijn moeder vind het 100x fijner dan een labello stick… Ik eigenlijk ook wel denk ik). Ik vind dit er uitzien als lipgloss in een tin (het is ook roodachtig en ruikt naar rozen) maar als je het uitsmeert is het eigenlijk doorzichtig.
Maar deze noem ik zeker een aanrader!

Nou dit waren even in het kort een paar lip producten die ik (vooral nu het koud is) veel gebruik. Daarnaast heb ik nog wel een paar stickjes (onder andere eentje die je voor 1 euro bij Yves Rocher kan/kon bestellen, erg fijn!) een blikje vaseline, noem maar op! Eén tip, verzorg je lippen echt extra in deze tijd want ze knappen zomaar open van de kou en da’s niet zo fijn😦

Er is trouwens 1 lip product wat ik super graag wil hebben en waarschijnlijk nog wel eens ga kopen en dat is Burt’s Bees Wax (daar heeft Willemijn van LiveLifeGorgeous ook over gerievewed) Maar eerst al die andere producten maar eens op maken😉

10 reacties leave one →
  1. november 9, 2009 20:44

    Heb die Rosebud dus ga Ik met die myn lippen insmeren

  2. november 9, 2009 22:19

    Die rosebud salve lijkt me echt fijn!

    Enne, bedankt voor de tip! (Over camera/vingers stilhouden/scherpstellen)

    Kus Kus Martine

    • Milou (Cherise) permalink
      november 10, 2009 18:32

      No problemo ^^ Ik hoop dat het helpt!🙂

  3. november 10, 2009 12:52

    hee Cherise!
    Dankjewel voor je ‘uitleg’ over de 88 palettes!😉
    Ik heb je artikel even gelezen; nice! En ik ga nu maar eens even rondneuzen op ebay😉
    xx

    • Milou (Cherise) permalink
      november 10, 2009 18:32

      Succes! Want het is een geweldig pallet🙂

  4. november 10, 2009 22:02

    ik gebruik eigenlijk veel die roze vaseline🙂 rosetherapy

  5. november 11, 2009 12:32

    Waar koop jij je rosebud salve?

    Ik vind die Labello Cherry toch nog iets te getint voor mezelf. Ik heb het niet zo voor rode lippen en ik vind de kleur ietsje te fel.

    • Milou (Cherise) permalink
      november 12, 2009 16:10

      Ik heb ‘m destijds bij de Douglas gekocht. Het is best duur hoor.
      Maar ik heb geen idee of Douglas het nog verkoopt.
      Je kan het ook op internet vinden🙂

  6. november 15, 2009 17:55

    Ik heb een Rosebud Salve in strawberry, die vind ik ook veeel fijner dan labello (:

Geef een reactie

