Skip to content

The Body Shop Body Butters

november 14, 2009

Zoals ik wel eens heb verteld ben ik, maar vooral mijn moeder, erg fan van The Body Shop.
En wat wij (al jaren) in huis hebben zijn de verscheidene body butters van The Body Shop.

DSC06871

Ze zijn te koop in allerlei lekkere geurtjes, voor ieder wat wils. Ik moet wel zeggen dat er toch wel een redelijk prijs kaartje aan hangt. Althans, dat vind ik dan.

Nou, Milou, wat wil je nu bereiken met die artikel? Ik wilde jullie graag wat vertellen over de body butters (van The Body Shop) die wij in huis hebben liggen.

Links bovenin zie je de avocado body butter, daarnaast de limited edition granaatappel bodybutter.
Links onderin de bosbes body butter en rechts onderin de olijven body butter.

Ik moet zeggen dat de ene variant qua uitsmeren en geur enorm verschil maakt met de andere. De ene plakt ook meer (wat best vervelend kan zijn).
Maar ja, ook wel logisch want het zijn vier totaal verschillende body butters😛

Bodybutter inhoud Hier zie je de body butters van binnen.

Ik vind de textuur erg fijn en ja, de naam zegt het al. Body butter. De substantie is net boter. Maar juist enorm fijn voor een droge huid en sowieso fijn voor elke huid in de winter🙂

Tot zover even over The Body Shop body butters in het algemeen. Ik ga ze binnenkort ook per stuk behandelen zodat ik per body butter nét even iets meer uitleg kan geven.

Je hebt een body butter van The Body Shop in huis vanaf (geloof ik) €17,-

Wat voor body butter heb jij? Of gebruik je liever een ander product?

9 reacties leave one →
  1. november 15, 2009 13:14

    Ik heb die rode bodybutter ook! Hij werkt echt supergoed!

  2. november 15, 2009 13:46

    Ik gebruik voor het moment de touch of hammam lotion van Rituals. Heb nog nooit een butter van the bodyshop getest .. Ook omdat ik ze redelijk duur vind

    • Milou (Cherise) permalink
      november 15, 2009 17:12

      Jup, daar heb je gelijk in!
      Maar het is wel fijn om ze te gebruiken nu we ze toch wel in huis hebben🙂 hihi!

  3. november 15, 2009 17:55

    ik heb zelf nu een van rituals en die vind ik wel iets fijner

    • Milou (Cherise) permalink
      november 15, 2009 20:21

      Ik geloof zo wel dat die fijn is.🙂 Rituals, yay!

  4. november 15, 2009 17:57

    Ik heb een paar mini body butters, Coconut, Cherry, Olive en Mango. Die zijn allemaal zo heerlijk, dat ik ook een grote wil!

    • Milou (Cherise) permalink
      november 15, 2009 20:19

      Jaa! Die mini Mango heb ik ook🙂 Die vind ik zo lekker voor in de zomer om mee te nemen! Daar zal ik ook nog over posten!
      En die van Coconut lijkt me zo lekker!❤ Kokos🙂

  5. november 16, 2009 13:26

    HElaas zijn ze prijzig geworden😦

  6. gossiptimes permalink
    november 24, 2009 21:28

    de bodyshop is nice!

Geef een reactie

