Skip to content

Excuus, pardon, sorry!

november 15, 2009

Ik ben een waardeloze updater de laatste tijd. Wat zeg ik? Ik ”date” bijna helemaal niet meer ”up”!

Ik met huiswerkEen probleem bloggertje, dat is wat ik ben. En natuurlijk wil ik daar wel even sorry voor zeggen én even uitleggen hoe het nou zit.

Natuurlijk ben ik niet de enige die op school zit (ik doet trouwens nu vwo 4 met Grieks en Latijn, net als op een gymnasium zeg maar) en het werk wat we krijgen is al best pittig, vind ik.
Daarnaast is het weer die periode dat alle leraren denken ”Kom, laten we eens even een toets geven!” Dus dat je dan zes toetsen in één week hebt. Handig jongens!😛

Daarnaast heb ik dan ook nog een privé leven met vrienden, ’n vriendje en hobby’s. Ja, echt waar!😛
Waarom blijft een van mijn grootste hobby’s (Cherise) dan zo links liggen? Ik vind het stiekem ook gewoon een beetje lastig om mijn tijd handig in te delen, en als ik net 100 woordjes Engels achter de rug heb of een handvol opgaven wiskunde, trek ik het ook niet meer achter mijn computertje te zitten. Sorry!

Oja, ik had even vlug ”mijzelf” in paint gemaakt, hoe sneu ik met huiswerk waar ik voor de rest van mijn leven wel mee bezig ben achter mijn bureautje zit.

En dan nu een goed vooruitzicht, wat komt er allemaal aan?
Een look met het L’oreal palletje wat ik gewonnen had, reviews van de body butters waar ik het gister over had én weer een nieuwe Zelluf doen! namelijk; chocolaatjes maken!
Stay tuned…

 

7 reacties leave one →
  1. november 15, 2009 18:56

    Ik zit nu in 3 gymnasium, en latijn en grieks zijn echt afschuuuuwelijk -_-‘ Mooi getekend trouwens in paint!

    • Milou (Cherise) permalink
      november 15, 2009 20:19

      Dankjewel🙂
      En inderdaad; tell me about it, vreselijk =p !

  2. twinxxx permalink
    november 16, 2009 00:02

    Yups, en het wordt wss niet makkelijker hoe hoger je gaat🙂 Mss kan je een blogmiddagje inschakelen? Ik doe dit ook, ik heb ook geen tijd om alle dagen iets te schrijven en dan schrijf ik bv vaak op zondagmiddag wat artikels vooruit🙂

    • Milou (Cherise) permalink
      november 17, 2009 18:32

      Thanks. Dat is een goed idee, vooruit schrijven🙂

  3. november 16, 2009 00:47

    Je kan leuk schrijven🙂

  4. november 16, 2009 21:01

    Ik zit ook op het gymnasium en het is zoooo moeilijk!
    Grieks is echt stom, daar stop ik volgend jaar mee en van Latijn hebben we iedere week wel een toets.. Maar daar ga ik wel mee verder..

Geef een reactie

