Skip to content

Olijfje, olijfje…

november 18, 2009

Vandaag even een kort berichtje over een shampoo van merk onbekend.
Mijn moeder was bij de Action geweest en zag daar shampoo van een of andere ”olive” lijn. Even tussen haakjes, naast dat mijn moeder een Body Shop addict is, houd ze ook onwijs veel van olijf-producten.

Enfin, zij kwam thuis met deze shampoo dus kunnen je uiteraard wel begrijpen dat ik deze wel moest uitproberen!
En dat deed ik 😛 Ik vind dat de shampoo zelf eigenlijk helemaal geen geur heeft.
Het ruikt eigenlijk nergens naar. Nouja, het ruikt misschien een soort van beetje schoon maar zelfs daar kan ik niet duidelijk over zijn.
Ook bij het haren wassen ruik ik eigenlijk niet echt iets. Ik moet wel zeggen dat je niet heel veel nodig hebt en dat de shampoo best fijn aanvoelt.

Toen mijn haar volledig opgedroogd was, was het heerlijk zacht. Dat is écht een major pluspunt aan deze shampoo! Heerlijk zacht en glanzend.
En misschien wel goed om er bij te zeggen dat dit een dag later nog zo was!🙂

Mijn moeder wist de prijs niet precies meer maar ze meende dat de shampoo iets van 89 of 99 eurocent kostte.
Als je geen speciale shampoo nodig hebt voor een bepaald type haar of geverfd haar én je vind het fijn dat je shampoo geurloos is (wat ik me niet zo goed kan voorstellen eigenlijk) dan zou ik deze shampoo aanraden.
Je kan ‘m vinden bij de Action.

En dan nog één dingetje, ik ga ‘m wel vaker gebruiken🙂

9 reacties leave one →
  1. november 19, 2009 14:37

    Ikzelf gebruik altijd shampoo van L’oréal..

    • Milou (Cherise) permalink
      november 21, 2009 21:06

      Zelf gebruik ik best vaak verschillende shampoo’s. Ik had op Beautygloss gelezen dat het ook beter voor je hoofdhuid en haar is om elke 3 maanden geloof ik van shampoo te ruilen. Zodat je er niet allergisch voor kunt raken.

  2. november 19, 2009 18:14

    Klinkt goed! Maar ik heb het idee dat die ‘transparante’ shampoos mijn haar erg droog en klitterig maken, daarom gebruik ik altijd meer creamy shampoos ;D

    • Milou (Cherise) permalink
      november 21, 2009 21:04

      Ik denk dat het inderdaad voor elk haar-type anders is.
      Je moet ook een shampoo nemen waar jij je prettig bij voelt hoor🙂

  3. november 20, 2009 17:51

    Olijven, oeh! Ik ga hem proberen!

  4. november 24, 2009 21:26

    Klinkt fijne shampoo

  5. november 28, 2009 23:16

    Lijkt me echt een superr fijne shampoo!

    xx

  6. november 30, 2009 20:23

    Oeeeeh…
    Ziet er goed uit!

Geef een reactie

