Skip to content

Kort berichtje.. Time Out

november 21, 2009

Hoi hoi,

Ik wilde een berichtje plaatsen om te zeggen van dat ik had verteld dat ik het druk heb de laatste tijd en ook niet helemaal fit ben (No MexicanosšŸ˜› ) En toen had ik dat zo leuk en aardig op geschreven en toen viel internet uit dus nu typ ik het nog eens. Ik dacht dat het concept was opgeslagen maar blijkbaar nietšŸ˜¦

Ik had meerdere tips gekregen van allerlei meiden (BedanktšŸ™‚) en deze tips, zoals bijvoorbeeld vooruit schrijven, ga ik ook zeker toepassen. Maar nu even niet. Ik heb even een paar dagen, misschien een weekje (Niet langer!!!) voor mijzelf nodig.

Cherise will be back on the road, maar nu even niet.
Tijd voor een time-out. Tot gauw!

3 reacties leave one →
  1. november 23, 2009 14:02

    meissie van harte beterschap

  2. november 23, 2009 16:31

    Leuke site! Jammer dat je een break neemt maar succes met alles!

  3. november 24, 2009 21:27

    Heel veel beterschap!
    Doe rustig aan!

Geef een reactie

