Skip to content

Dank u Sinterklaasje!

december 6, 2009

Sinterklaas word bij ons thuis niet erg groots gevierd. Althans, niet meer zo als vroeger. Ook is het zo dat we ook nog iets krijgen met Kerst. Dus daarom pakken we het niet mega groots aan.
Toch wilde ik jullie even laten zien wat ik gekregen had🙂


Een wrap armbandje met donkerblauwe ”veters” en zilverkleurige bedeltjes (o.a. een muntje en een olifantje!) en roze kraaltjes. (Ik had deze op mijn lijstje gezet omdat ik ze zag op de site van Martine, zo cute! Voor 2 euro bij de Zeeman😛 ) Daarnaast zie je Fimo klei, daar stond een DIY van op Girlscene. Je kan er bijvoorbeeld sleutelhangertjes van maken. Ik heb de kleuren appelgroen, pruimpaars, wit, caramel(bruin) en cherryred. Daar ben ik erg blij mee. En als laatste, een bekend cadeautje van meneer Nicolaas; Chocolademunten!

Ik was in ieder geval erg blij! Hebben jullie nog iets leuks gekregen van Sinterklaas?

Oja, het is trouwens bijna een jaar geleden (eind december) dat ik met een blog ben begonnen, al is dit ”Cherise” concept er pas sinds eind augustus, maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is wanneer het nieuwe jaar weer begint, ik weer een beetje een comeback wil maken. Dus naar 1 januari toe zal ik weer posten, alleen nog niet elke dag, maar vanaf het nieuwe jaar neem ik weer een frisse start hoor🙂 Sommige meiden hebben mij nog lieve berichtjes gestuurd i.v.m mijn time-out. Thanks allemaal🙂 Dat was fijn om te lezen!

8 reacties leave one →
  1. december 6, 2009 19:18

    Zulke leuke dingen! Mijn kadootjes staan op mn blog (:

    • Milou (Cherise) permalink
      december 7, 2009 11:24

      Bedankt voor je reactie Soesja!
      Jij hebt ook erg leuke dingen gekregen😀 Vooral die cd en je sieraden!

  2. gossiptimes permalink
    december 7, 2009 18:17

    die wraparmband is leuk!

  3. december 7, 2009 20:48

    Leuke spullen heb je gekregen!
    Ben benieuwd met die fimo..Wat ga je maken?
    Ik vind ook leuk die fimo maar heb nog nooit gedaan!

    • Milou (Cherise) permalink
      december 7, 2009 21:30

      Ik ben erg blij met de fimo klei. Dat wilde ik heel graag hebben. Ik heb er ook nog nooit mee gewerkt.
      Binnenkort probeer ik eens een katje te maken denk ik🙂

      • december 8, 2009 12:06

        Ben benieuwd!
        Misschien kan je op YT kijken hoe figurtjes van fimo maken.

      • Milou (Cherise) permalink
        december 8, 2009 15:30

        Ja, dat is wel een goed idee. Op Girlscene had ik ook een paar voorbeeldjes gezien. Ook een octopus, die vond ik ook wel heel schattig🙂

Geef een reactie

